Pagina's

17 december 2013

Wok your way! opent in Rotterdam een 2e vestiging

Wok Your Way opent binnenkort een vestiging op het stationsplein in Rotterdam . Het is de tweede vestiging voor dit afhaal wokrestaurant. De eerste opende zijn deuren in Leiden.




Nu het station van Rotterdam na jaren van verbouwen bijna af is komen er steeds meer leuke zaakjes rondom het station te zitten. Zo openden pas geleden nog de Coffee Company in het metrostation en de Doppio Espresso op het Kruisplein. Iets langer geleden opende DE al een koffiebar en ook Vapiano zit sinds kort tegenover het station. 

Toen ik vandaag over het stationsplein liep zag ik een poster op een raam van een leegstand winkelpand met de aankondiging van een nieuw restaurant; Wok Your Way. Hier moest ik natuurlijk even een foto van maken en een stukje over schrijven.
Na wat gegoogle(geen gegoochel) kwam ik er achter dat er al een vestiging in Leiden zit en ik kwam er ook eentje tegen in Birmingham!? Ik weet niet of het toeval is maar vergelijk de site even en dan kan het bijna niet anders dan dat dit dezelfde zaken zijn of in ieder geval een exacte kopie.

Ook kwam ik een facebookpagina tegen waar nog maar heel weinig te lezen valt. De Facebookpagina is aangemaakt op 30 augustus dus ik neem aan dat het restaurant in Leiden ook nog maar pas open is. 

Volgens de site worden alle ingrediënten elke dag vers geselecteerd. Klanten kiezen in drie stappen hun eigen wokgerecht, vandaar Wok YOUR Way. Stap 1 is de basis, die bestaat uit 7 verschillende dingen als rijst, noedels en groenten. Bij stap 2 kies je een van je favoriete toevoegingen, je hebt de keuze uit 12 verschillende dingen zoals kip, rund, of varken, maar ook ananas en broccoli. Stap 3 is de saus en daar zijn er 7 van waaronder natuurlijk Teriyaki en zwarte bonensaus. Kortom, zoals de site zegt,  een heerlijke super gezonde maaltijd met verse producten naar JOUW keuze! 
Nu is dit natuurlijk niet het eerste wok restaurant in Nederland, zo hebben we de Wok to go al met 13 vestigingen en daily wok met 3 vestigingen en er zijn er al meerdere die het hebben geprobeerd maar het niet gehaald. Het is dus afwachten of wok your way een succes wordt, tot nu toe is er nog geen geslaagde landelijke keten. Wellicht is Nederland nog niet klaar voor een hippe wok franchise en houden we het nog steeds liever bij het onbeperkt wokken in een Chinees restaurant. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten