Pagina's

24 oktober 2013

Taco Mundo nu ook in Delft!

Nog maar pas vierden we de opening van de 13e vestiging van deze geweldige taco keten en nu kunnen we u alweer melden dat nummer 14 nog dit jaar de deuren zal openen in studentenstad Delft. Succes verzekerd! 

Taco Mundo, de Taco Bell van de lage landen of zoals ze het zelf zo mooi zeggen; de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken, opent binnenkort een (franchise)vestiging in het centrum van Delft. De uitbreiding past binnen de strategie van Taco Mundo om de bestaande landelijke dekking verder uit te breiden middels franchise. 

De formule ziet nog uitstekende groeikansen in andere steden met tenminste 50.000 huishoudens en verwacht dan ook binnenkort nog meer franchisevestigingen te kunnen openen. De nieuwe Taco Mundo aan de Westvest 31 in Delft brengt het totaal aantal vestigingen van de keten op 14. De franchisenemer van Taco Mundo Delft is Babak Shapouri. Wij wensen Babak veel succes.

Zoals ik al eens eerder heb aangegeven ben ik geen fan van Taco Mundo, ook al heb ik er nog nooit iets gegeten. Misschien komt het door de uitstraling van de vestigingen met die scootertjes voor de deur. Op mij komt dat niet echt over als lekker vers en gezond. En bestaande landelijke dekking? Hoe komen ze daar nou bij? 

Maar wie weet is het toch een idee om er eens een keer wat te gaan halen. Ik heb net maar even naar het menu gekeken en moet zeggen dat het een onwijs uitgebreid menu is met veel soorten fajitas, quesadillas, burrito's, taco's en gepofte aardappelen en ik zag ook sapjes. Wordt vervolgd! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten