Pagina's

10 januari 2007

Bagels & Beans


Ik hoor eigenlijk maar weinig mensen in mijn omgeving over bagels, terwijl er toch al aardig wat bagelshops zijn. Een tijdje terug verkocht Albert Heijn ook bagels, toen weer een tijd lang niet en nu geloof ik weer wel. Het blijft voor velen toch een beetje een vreemde eend in de bijt heb ik het idee. De enige echte keten in Nederland, voor zover ik weet, is Bagels & Beans. Daarnaast is er nog Hot 'n Cold maar die richten zich niet echt specifiek op de bagel. Op dit moment zijn er al 26 franchise vestigingen geopend van Bagels & Beans en binnenkort komen er nog twee bij, één in Rotterdam en één in Vlissingen. De winkels zijn erg gezellig ingericht en ze hebben een aantal soorten bagels. Het belangrijkste voor mij is dat ze honey walnut creamcheese hebben. Wat mij betreft is dit dan ook een blijvertje en ik verwacht dat ze nog aardig wat vestigingen zullen openen de komende jaren. Voor degenen die nog steeds niet weten wat een bagel is, zie hier. Als je echt een fan bent van de bagel dan moet je eens een bezoekje brengen aan H & H Bagels in New York. Zie ook dit leuke artikel van de website amerika.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten