Pagina's

10 maart 2007

Eerste Starbucks op Schiphol dit jaar open!

De eerste Starbucks opent nog dit jaar de deuren op Schiphol!
Het is er eindelijk van gekomen, na jaren van speculeren en zelfs een heuse petitie is het dan toch zover gekomen. De eerste 'echte' vestiging van Starbucks is een feit. Okee, er is er al eentje in het hoofdkantoor van Nike in Hilversum maar dat telt niet echt. De vestiging op Schiphol is straks voor iedereen toegankelijk al moet je, zoals het er nu naar uitziet, wel eerst een vluchtje boeken. Je leest het goed, volgens mijn bron komt de zaak áchter de douane. Dat wordt dan een prijzige frappucino! Voor wie het niet wil of kan geloven, heb ik hier de Vacature. Dit betekent dus wel dat ik er met mijn voorspelling(zie vorig blog) niet zo ver naast zat. Misschien gaat het nu zelfs een stuk sneller dan ik had voorspeld. Het lijkt mij namelijk dat Starbucks het niet kan maken om nog lang te wachten met het openen van andere vestigingen. Amsterdam als eerste aangezien daar toch de meeste toeristen komen, maar dan hopelijk Rotterdam als tweede! Ik zal in ieder geval als eerste voor de deur staan als die open gaat!

1 opmerking:

  1. Anoniem8:08 p.m.

    Hey Ray,
    Je schrijft ook net zoals je praat hahahah...Kheb meer starbucks gevonden op http://www.oscaralexander.com/

    Gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen