Délifrance en Kwalitaria hebben vorige week de vierde shop-in-shop van de broodjesketen in een Kwalitaria geopend. ‘Het Délifrance logo op de gevel zorgt direct al voor extra gasten’, zegt franchisenemer Kevin van Gooswilligen.
Bij Kwalitaria Vesteplein van Kevin van Gooswilligen is in een paar dagen een zogenaamd ‘Atelier de Creation’ voor de broodjes gebouwd. ‘Deze hedendaagse en ambachtelijke manier van presenteren draagt enorm bij aan de versbeleving’, stelt Kwalitaria in een persbericht. De shop-in-shop in Delft is de vierde die de twee ketens gezamenlijk openen. Dit jaar zijn er al vestigingen geopend bij Kwalitaria Lekkerr in Amersfoort en bij Kwalitaria ’t Centrum in Oostvoorne. De Haagse vestiging aan het Aegonplein heeft al sinds 2012 een shop-in-shop van de broodjesketen.In de shops worden broodjes en andere lekkernijen vers afgebakken. Ze zorgen voor extra traffic op momenten die traditioneel voor de cafetaria lastig zijn te bedienen zoals lunch en koffie. Het is de bedoeling dat dit jaar meer vestigingen het voorbeeld volgen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten